Tuesday, July 12, 2011

My Second Chance ;-)


Alhamdullilah...
Allah mendengar doa tiap-tiap hamba-Nya...
Doaku semoga aku dapat menjejak kaki lagi ke dua buah kota suci umat Islam telah termakbul.Aku sedar walaupun aku bukanlah seorang hamba yang sempurna, tetapi Allah tidak mengetepikan aku. Alhamdullilah.Syukur.

Pada kali ini hasrat ayah dan ibuku ingin menunaikan umrah sekali lagi setelah bernazar untuk membawa sepupu ibuku termakbul. pada awalnya aku tidak di"jadual"kan ikut sekali..hehehe..tapi aku pujuk ayah melalui perantaranya emak la...hehehe...time tu aku kat kampus, jadi satu pagi tu mak call kata ayah bagi... bahagianya aku time tu, tapi pada masa yang sama aku kesian kat kakak aku sbb dia tk boleh ikut,adusss ,serba-salah jadinya.


Alhamdullilah,ketika kami disana,semuanya berjalan lancar, jadi di sini...aku selitkan gmbar-gambar sekitar kami disana (p/s:gambarku tidak banyak sebab akulah fotografer nye) ;-)




































1 comment:

RtaiN said...

haha nk tgk kak nitha bertelekung :D