Thursday, January 12, 2012

harapan menggunung

Salam...
fushhh..selesai sudah final exams yang membunuhku...hehehe... Emak...here I come!!!hehehe... tapi balik rumah this time I have new goal to achieve,or to be precise, to achieve the BIGGEST goal ever in my life=losing weight..hahaha..I know some of the people out there will laugh at me when they hear this, "dah lama dah orang dengar cita-cita kau tu...tak menjadi-jadi setiap tahun.."haishh... pekakkan je la telinga, tapi betul jugak tu... istilah "kurangkan berat badan" dah menjadi tema dalam setiap azam tahun baru aku..tapi tak jadi2...(semua tu salah sendiri,takda usaha)..hehehe... sampaikan orang disekeliling aku dah naik bosan dengar benda tu, jangan katakan diaorang, even aku sendiri pun dah bosan dengan azam aku yang tak menjadi-jadi setiap tahun ni...hahaha...mak ayah and especially my "kehidupan-herba" sister dah menolong banyak sampai sanggup sponsored aku makan HERBALIFE yang kalau aku sendiri yang bayar,sampai mati pun aku takkan beli...hahaha...cuma aku ni orangnya susah sikit nak cuba benda yang baru, semuanya ikut mood, kalau nak minum,aku minum la, kalau tak....jeng-jeng-jeng....huhuhh...nak buat shake nii mmg mudah cuma cuma aku je yg malas nak bangun pagi2 nk buat, ditambah pula dengan air di Universiti terchenta yang tak berapa boleh dijangka ni..dah mcm biskut chipsmore dah, kejap ada,kejap takda...hahaha...
BTW>...disebabkan aku nak balik cuti semester ni = 1 bulan, aku membina semula azam aku yang tak pernah tercapai ni...iaitu lose some weight before new semester begin...advantage kali ni, I have my own personal coach=kakak "kehidupan herba" aku leee,sapa lagi...then aku harap goal ni tercapai...aku tak kesah body-shape aku macamane,aku cuma nak beratku turun...sooo..that's it...salam...tatatititutu...

1 comment: